Läbbigt!

Sa till dem igår att dom INTE skulle väcka mig! Tror ni mormor lyssnade eller? Nepp! Klockan 12 väcktes jag, menmen det var nog bara bra, för det var ju så fint väder! Jennifer från dansen ringde mig, eller hennes pappa gjorde det och undrade om vi skulle göra nåt!!! Läbbigt! Hur fick HENNES PAPPA numret till MIN MORMOR OCH MOFAR!?! Ärligt talat, jag känner knappt henne, och (förlåt om jag är dum nu) men hon var extremt konstig!! Jag känner ju inte ens henne! Hjälp..!

Men nu ska jag slänga ner mina jeans och en topp i tvätten, jag hade räknat med att åka hem igår, men imorgon är det påsklunch hos min moster, och hon bor påväg hem härifrån, så jag åker med mormor och morfar, ich jag har inga rena kläder dårå... och inget annat heller, jag har inte ens med mig en mascara haha, kusinerna får se mig som mitt sanna jag! Ne, jag har ju bott med dom i tre dagar, så de gör inge =) Men kläder ska jag ha, eller vad tycker  ni?

Kommentarer
Postat av: fashion by linnea

tack för kommentaren! <3

kika gärna in igen!



ha det bra!

2009-04-10 @ 18:18:07
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/
Postat av: c

varför är det onördigt att ha manikyr i london?

2009-04-11 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0