Kvällsmys med hästviskare ;)

Tjosan svosan!

Ledsen för det tidigare inlägget, men min hårddisk crashade eller nåt, och alla mina bilder raderades, kuul...! Men nu har jag hållt på och startat om och grejer, så allt är tillbax så det var nog inte hårddisken, vilken himla tur alltså!

Jag var ju som sagt på pappas jobb idag, och hans jobb är ju eeenormt, /3 byggnader, 6 våningar, och värdens längsta korridorer) och jag hittade en ny plats, på 6:e våningen, utanför ett fönster =) man öppnade och så var det ett tak där =) haha, så jag bredde ut min jeansjacka och satte mig ner och läste "När jag hör din röst" Började med den idag, och har läst ca. 250 sidor, den är såååå bra!! Haha B - E - R - O - E - N - D - E Jag tog lite bilder, men jag sitter väldigt skönt nerbäddad i fåtöljen här och ska just till att kolla på "The horse whisperer"" så det får bli en annan gång...

Imorgon åker jag som sagt till mormor och morfar, så det blir inte många inlägg, kanske nåt kort, eftersom att morfar är teknikintresserad ;) haha, menmen, jag skulle ju kolla på film ellerhur? ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0