Hos M&M

Hejsan!

Nu sitter jag här i pyjamasen och ska stax gå och lägga mig! Jag skriver med en hand - Baldric (mormor och morfars underbart söa katt) ligger här i mitt knä och spinner, kliar honom bakom örat med ena handen så inlägget blir inte så långt. Om ni prövat så vet ni att skriva med en hand är lite frusterande!

Jag älskar verkligen att vara här =) Och jag älskar rummet som jag sover i! Det har nästan blivit som mitt rum, för det är bara jag som kommar hit och då sover jag i det rummer, bilder kommer imorgon (på allt, Baldic, huset, mitt rum, rubbet!) Jag orkar inte ladda upp bilderna nu, + att morfar är i badrummet och jag har ingen aning om var usb-uttaget är! ;)

Åh, vet ni? Haha, jag måste bara beräte dethär: Morfar säger inte mobil, han säger "nalle", tycker det är höjden av egna ord verkligen!

Cityterminalen är så himla stor, jag hittade inte rätt tåg fort, men sedan åkte tydligen det jag egentligen skulle med, så jag satte mig på ett annat det stod stockholm-uppsala på, och det var ett direkttåg, så det kostade dubelt så mycket, ooops! Menmen, sedan gick det =) När jag kom hit hade mormor gjort väärsta "välkomsmiddan" haha, rostbiff och potatisgratäng, mums säger jag bara!

Men nu ska jag bära ut Baldric till köket och fylla på maten inför natten (a) Sov gott! ♥

PS: Mer updatering imorgon, om morfar inte tänker sitte med egyptenbilderna på datorn hela dagen... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0