Happy!

Vilket härligt väder!! Det är ju verkligen vår nu, och jag såg att det ska fortsätta så (utom på söndag då det skulle bli regn...) Hur kan man unddgå att vara på bra humör idag?
Efter skolan gick jag till fältan, skulle köpa lite ditt och datt =) -sen kunde jag inte undgå att köpa en glass, det blev twister, och det fullbodade verkligen vårkänslan! Jag har inte köpt några vårskor än... hehe... ute i sista stund ni vet ;) så imorgon ska jag ha mina från förra året, men de är nästan så gått som nya, så det gör inget!

Snart är det klassmiddag, så jag ska väll börja göra mig iordning lite smått nu =) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-02 @ 18:49:40
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0