Godnatt!

Nu ska jag stänga av datan ialf, och även fast jag nu tänker att jag ska sova så blir det nog lite läsning i "Så länge vi båda andas" i alla fall. Det är så himla skönt att vi är lediga imorgon! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men om det blir som (vilket jag är 99,9% säker på) så tänker jag sola igen =) satt ett tag på balkongen idag, men då var klockan redan 17, så solen tog nog inte då... Men det var ändå härligt, jag satt med min iskaffe och favoritboken i linne och shorts, alltså kan det bli bättre? Jag ska nog också rensa ur alla vinterplagg ur garderoben, och styla upp den, haha! Ni vet, sortera bort det jag inte använder och så.

Men nu skriker verkligen Edward och Bella till mig, och jag kan ju inte svika dem, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0