God förmiddag! (är det väll? eller är det morgon?)

Efter skolan bär det av till landet. Jag brukar inte gilla att va där när det inte är sommar, men det ska bli en stor sol och 15-20 grader varge dag, så det skadar ju inte precis! Jag ska nog sätta upp studsmattan också, så det ska ju bli skoj ;)

Jag börjar 10:20 idag, och eftersom det är 30 april så slutar vi 13:00! Snacka om kort dag va? Matte, lunch, bild, sen ska jag sitta i bilen klockan 14, så det är nog bäst att jag packar direkt när jag kommer hem... Jag ska ta  me datan i bilen och kolla på twilight (a) men jag kommer inte kunna skriva ett inlägg eftersom jag inte har ett modem eller vare heter... hehe Full koll!

Men nu ska jag käka frukost! Ses på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0