Fakta del 2

Oj då, det var inte så mycket mer, men det kändes så igår!

Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp, få men äkta!
Vad använder du för shampoo ? Herbal essences
Vad är det finaste du fått? Min dator, haha! Nej men kanske... hmm nej jag vet inte :S
En speciell dag du minns: dagen jag såg min lillebror för första gången (då var jag 4 år) fast det är väll mer ett ögonblick? aja skitsamma!
Tycker du om någon just nu: Ja...?
Om fem månader: går jag i 8:an
Du samlar på:
Gröna eller röda äppeln: Gröna, röda är godare men är man allergisk är det inte så kul..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, jag håller det inom mig ;)
Gillar du golf: roligt ibland . när man inte får golfbollar i huvudethar sldrig spelat rkitig golf, bara minigolf.. men det är kul! vanlig skulle jag nog inte gilla såvärst..
När gick du upp idag: 7:00
Har du sovit i din egna säng inatt: Jepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0