Hemmakväll me bv'

Nu är vi hemma igen, jag irrade omkring vid Slussen ett bra tag innan jag hittade till nackabussarna! vi tog 76:an hem igenn, vi visste inte vart vi skulle gå av så vi fick typ ställa oss upp å skrika till busschaffisen "vi ska av!!" alla i bussen glodde på oss, han stanna typ inte först, så vi satte oss han ba: "ska ni av ellerrr?" de va aspinsamt :S sen gick vi hemåt, och nu sitter vi här, vi har bestämt va för filmer vi ska se :D  : 27 dresses och nån annan :)  jag asgarvar åt mickans mage ha ha, den kurrar hela tiden, jag får skrattanfal hipp som happ ! :) vi ska kolla lite på matchen ikväll (mot slutet, eftersom att de tar av sej tröjorna då) ja men nu ska jag inte va så osocial me datan längre sov gott ! (senare, jag hoppas att ni inte e så sorgliga mäniskor att ni går och lägger er klockan 18:30 ! :)



än så länge har vi inte blivit sååå flummiga, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0