Tredje, och sista degdagen

På den tredje dagen skapade gud växer, på den tredje dagen försöker Elin uthärda smärtan som tandhyginisten skapade den andra dagen!

Jag skojar inte, denhär värken dödar mig! När jag va hos TH:n igår aså skrapa han typ ner tanköttet, det är alldeles svullet! :( Jag fastar idag, för det gör ännu mer ont när jag tuggar ... kanske ska pröva soppa. Det är så typiskt att jag hatar fil och yoghurt! Jaja, jag hoppas att det gör over, men jag glömmer nog bort att jag har ont när jag ligger i bubbelpoolen  ;)

Imorron morgon, (eller förmiddag, det bror på hur länge man brukar sova, klockan 9-10 ungefär) bär det av till Hullsta, landställe. Det ska bli jättemysigt, det är ju mörkare där än i stan oxå, så på kvällen är det X-tra mörkt, då kan man tända ljus och ha mysigt :) Det ska tydligen snöa där också, härligt! Då kan jag ha min dunjacka (a) härligt att ha den i bilen på morgonen, bara sjunka in i den :) hoppas att det är dåligt väder när vi sitter i bilen, är det bara jag som tycker att det är mysikgt att sitta i en bil med mjukiskläder, lyssna på musik, läsa en bok och se hur ruskigt väder det är utanför? :) tihi.

Idag ska jag packa och tycka synd om mig själv, bra plan ellerhur? *NOT* nej allvarligt, jag vet inte vad jag ska göra..,
Ja, ja, nu ska jag gå och typ designa i boken  eller läsa... :)

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0