Torsdag

Hejhej !

Jag vet, supertråkig rubrik men jag har inte så stor fantasi idag... :) Kom precis hem från en vanlig dag i skolan, med sovmorgon och regn...  Jag hade mina "superfina" stövlar (vita me gråa å svart blommor ha ha). När jag kom hem så låg det ett kuvert på dörrmattan, skolfotona!! Jag öppnade och såg att jag faktiskt blivit bra på både klassfotot och det enskilda, för första gången ever! :)

Jag hoppas verkligen att det inte är lika ruskigt väder imorrn, eftersom att jag direkt efter skolan ska rasta mina grannars hund :) sen måste jag rusa till bussen för att åka till dansen... Men den dagen den sorgen. Eftersom att de e så ruskigt väder ute nu så ska jag göra en kopp te och sätta mig å rita lite kläder i dendär boken som jag berätta om ;p

Hoppas att ni unnar er en riktig mys-eftermiddag+kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0