Superhärlig dag!

Hej hopp!

Idag vaknade jag klockan 10 (!) Jag var ensam hemma då, det var skönt. Jag åt en minifrukost eftersom att jag å Ellie skulle äta lunch klockan 12.... När vi träffa varann blev vi ju såklart jätteglada, vi har inte setts på två månader! Vi gick in i  Saluhallen, till Melanders fisk och satte oss, när jag såg menyn... he he, ja ba: Elvis, jag har inte råd me dehär... (jag hade 100 kronor med mig...) men hon ba: de e lungt, pappa jobbar här, så han bjuder. De va tur för mig antar jag ;) sen gick vi på stan till klockan 16, sen satte vi oss i en trappa å käka glass ha ha, sen va hon tvungen å gå hem :( Jag är typ aldrig ute på stan, så jag hittade inte hem först :S Men det gick tillslut, när jag kom hem så var väll klockan 17 tehe... sen kollade jag på HSM2 (som gick på kanal 5) jag blev väldigt irriterad, för HSM1 hade gått innan, å jag hade kunnat spela in det också, men men... Jag kunde ialf spela in 2:an tillslut, de funka inte först... Sen somnade jag i soffan, tills mamma pappa å andreas kom hem från farfars  hus, och prisX-tra. Nu har vi ätigt, och snart ska vi kolla på Svensson Svensson, nån mer som ska kolla :p?

Ha en bra lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0