Onsdag

Tjena!

Jag vet, jag har inte skrivigt på några dagar, men jag har en anledning ! Min och min brorsas dator har varigt sönder väldigt länge, i typ ett halvår... och i söndags så ladda mammas dator ur, och laddaren funka inte :S vi har beställt en ny nu, så det ska nog ungera snart igen... hoppas jag ! Pappas dator får jag inte använda så offta, så jag har inte hafft tillgång till en dator, det är mitt skäl !

Idag så började vi klockan åtta på engelbrekskolan, syslöjd *gääsp* sen hade vi halvklass, SO/musik, mentorstid, fast vi fick rast då (a) senvare lunch, saffransris m. lax ... jaa, de va väll sisådär me den maträtten   :/  Sen hade vi biologi-prov, den första sidan var ganska lätt, men den andra sidan! No-läraren sa svaren på dom jag hade problem me efter lektionen, jag är sur på mig själv nu, det var ju så enkelt!! Och nu är jag hemma hos Katja :)

Imorrn har vi sovmorgon, så himla skönt ! Nån som kolla på Desperate Housewifes igår ? Personligen tycker jag att det va de bästa avsnittet! (Fast när de va orkanen va oxå bra, jag vet jag vet, jag är hemsk)

Men nu ska jag va social. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0