Onsdag

Hejsan svejsan !

Omg vad jag hatar onsdagar ! De börjar me slöjd på engelbrekt, klockan 8:00 ! Men shit tänker väll ni, de e ju inte så farligt, men. Hallå. Jag är verkligen ingen morgonmäniska! (Fins de nån som e de egentligen? taha men  jag e fan värst !) jag går upp typ en timme efter att väckarklockan har ringt, vilket betyder att jag typ har ätit färdigt min frukost  7:30... sen tar man på sig första bästa klädesplagg å kutar ner till bussen ,  taha man kan ju säga att dt e en stressig morron !   Börja typ me en väska på syslöjden (virkar) ligger väldigt efter taha, så jag gjorde i skolan oxå ;)  vi fick sluta tidigare, för våran no:lärare sa att vi kunde skriva uppgiften hemma (som om nån gjorde de) sen gick jag hem å pratade me min älskade bv' Miqqz. hon ska sova hos mig på lördag, hon bor i nacka så de e en jävligt big deal för oss (a) ja ,  nu sitter jag här och skriver och pluggar svenska :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0