Första degdagen

Idag är det den första dagen som jag inte kommer ha något att göra, bara dega alltså ? Eller... Nej! Men vad ska jag göra? Hitta på nåt! Vadå...? Ja, ja, tills jag kommer på något så skriver jag ett inlägg.

Nu när det är höst och så, man kan ju se det på olika sätt, antingen ush, höst, mörker, rusk, hemskt! Eller så kan man ju vara optimist, åh va härligt, möskare dagar, va mysigt, nu kan man börja ha tjocka strumpbyxor och stickat, man kan vara inne och mysa utan att ha dåligt samvete! Jag är nog mitt emellan... ;p Men med hösten så kommer det ju också torr hud, spruckna läppar, och nariga händer, så jag tänkte lägga in lite tips på några krämer som jag använder (jag börjar använa dom innan "krisen" kommer, så antingen funkar dom, eller så blir jag inte torr annars... jag tror nog dom funkar)


Jag använder bara hudkrämen, men det finns dushkräm och deo också,
har inte provat dom. Hudkrämen finns b.l.a på H&M och kostar ca 30 kr !
 
Från The Body Shop. jag har skrivigt om den tidigare,
ca 95 kr


Denhär använder jag på mina torra läppar men bara på kvällen
för den stinker... men den funkar verkligen ! 
Finns på Kicks Åhlens m.m. ca 300 kr

Från ACO, finns att köpa på Apoteket,
ca 40 kr.


Jahapp det var några tips på lite som jag är beroende av :) Men nu kom posten, ska gå och kolla om Frida har kommigt, den ska jag ta en promenix med min älskade nya musikmobil ;9

Ha en härlig dag och njut av (eller klaga på) hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0