Ensam hemma...

Hejsan !

just nu är jag själv hemma, jag vet inte vad jag ska göra, så jag skriver ett inlägg (a) Idag så började vi klockan åtta, jag försov mej... he he... jaa, vi slutade ialf för en halvtimme sen eller så, och nu är jag hemma och äter ett äpple *superhungrig* igår så var de två tjejer i klassen som hade ritblock med sig, me typ färdigritade dockor, som man fick rita kläder på, designa eget lixom. Efter skolan så gick jag till bokhandeln och kollade lite i ett block, tyckte dt verkade kul, så jag köpte ett. och... tjaa, de va jätteskojigt XD jag satt hela kvällen igår, och efter inlägget så ska jag göra det :) kanske ska lägga upp en bild? näee, då skulle alla mobba ut mig haha :) men nu ska jag gå och teckna lite :) eller göra läxor... de är nog ett klokare val... ni vet, nytta före nöje!



(jag tror nog att jag tar nöje före nytta nu...)

Kommentarer
Postat av: julija

men elin du som är så duktig på att rita. kan du inte lägga upp en bild? :)

puss <3

2008-10-15 @ 17:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0