Dålig dag :(

Denhär dan blev en skitdag rent ut sagt :P å den som började så bra... jag låg å slumra i sängen på morgonkvisten, sen va klockan 9:00 på min klocka, jag rusar upp å ba : nuuu kommer jag för sent !!! jag panikäter en banan och hoppar in i dushen, blir färdig på typ 30 sekunder (rekord) sen, kommer pappa å ba : ööh, Elin, börjar inte du 20 över 10 idag ? ja ba: nej men... vi brjar ju halv tio...? ( med ynklig röst ;) ) pappa: din so lektion är ju inställd sa du ju ?.           mhhhmmm, juste... skojigt skojigt.... jahapp, gick och la mej igenn :) hör man pappa, jag går nu, ska inte du gå föressten? va? hm, va e klockan ? kvart över tio ,  men de tar väll inte så lång tid att gå till skolan för dig ? hejdå iallafall.
eeh... hejdå. jaa, de va bara å ta på sej kläder fort som f** å kuta iväg, sen glömde jag ju självklart skåpnyckeln... mattelärar'n skicka hem mig för å hämta den, å när jag kom tbx va lektionen slut, så lagom kul, menmen ibland händer sånt... ialf för mig ;) sen va jag på dåligt humör resten av dan ... stackars alla i min närhet (a) men måste gå nu hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0