Äntligen helg !

Äntligen är det helg! De e ju lixom de man går och väntar på hela väckan: höjdpunkten! Idag har de verkligen varit en lång dag... vi börja klockan 08:10 *suck* me franska! Läxförhör, mycket härlig start på morgonen... sen hade vi engelska, vi skulle redovisa för klassen (och bli filmade!) om ett djur, jag tappade bort mej när jag hade läst ett tag :S sen vare lunch, vi hade en timme innan den börja, så vi stack hem till Katja å tog en macka först :)  Matten va väll som vanligt, ja va klar så fick gå hem tidigare :) härligt, sen hade jag dans, man tar bussen i typ en halvtimme (till vasaparken) Träffa Vanessa och Caroline på vägen hem, sen gick jag å Evvi till tunnelbanan, mitt i all ringde såklart Rasmus taha :) han lova å köpa platina i ett år till oss om vi träffa honom om 10 minuter,  men vi palla inte så vi dissa honom tihi (a) sen gick jag hem å åt middag, ringde å tjeckade av me mickan, å nu sitter jag å kollar på "varannan vecka" me mamma å pappa ;) imorn ska jag väll städa och vädra ordentligt innan mickan kmr, sen tar man nån buss? till slussen och går nånstans? så man kmr ner dit bussarna stannar? haha jaa, vi får väll se hur de går :) ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0