Torsdag

Hej hej!

Fy sjutton vilket väder va? Jag som trodda att vi skulle få ha snö ett tag, men nejnej, så blev det inte. Säg den lycka som varar för evigt... Idag när jag skulle ut och handla julklappar så blev man ju inte så glad, jag hade tänkt mig lite julstämning med snö och så... he he, in my dreams... Det var ju bara blask och slask över allt (ha ha, ni fattar inte hur mkt jag och min brorsa skrattar åt den meningen just nu) trodde att snö var vit, men den var grå och svart idag... =(

Vet ni vad? Jag har handlat alla mina julklappar! Japp, jag är galen, och i förtid ha ha. Men det känns bra att ha det gjort ;) Jag har handlat i 4 timmar! Gissa  om jag är trött va?

Igår så köpte jag och mamma "Mamma Mia!" Älskar den filmen :p har sett den två gånger på bio och en gång hemma hitils, försökte hålla mig och titta på den med mamma första gången hemma lixom, men idag så kunde jag inte hålla mig, vem kan hålla sig från att se en riktigt bra film när man är riktigt trött?



Hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0