Tillbaka till vardagen

Hejsan!

Ursäkta för dålig uppdatering, kom hem på söndagkvällen, men jag har faktiskt inte orkat skriva :S
Har alla haft ett härligt höstlov? Det har iallfall jag! Badet var fantastiskt! Låg i bubbelpoolen mest hela tiden ;) tre timmar, gissa om jag hade russinfingrar ha ha. Det snöade där uppe! Superhärligt! Vi åkte upp till Norrlandsporten för att hitta något som heter "Toppstugan" det skulle tydligen vara en "fantastisk utsikt". Jahapp, vi lämnade bilen vid vägkanten, som börja vi gå, uppförbacke, halt, kallt, men fint! Ett riktigt snölandskap! Efter ca en timme: Eeh... är vi framme snart? Vet inte, stugan börde vara runt kröken. Hmm, jag fick samma svar efter en halvtimme, och det slutade med att vi la ut grällkolen vid diket, det var alltså helt öde men om någon hade sett oss hade dom inte trott att vi var riktigt kloka, jag, mamma, pappa och Andreas sitter vid en "mötesplats"-skylt där vi skrapat bört snö, lagt ut grillkol och grillar korv. Men vad skulle vi göra, vi var dödshungriga! Det var ialf fin utsikt ! :) alltid en tröst...

Idag var det riktigt kallt, nån som håller med? :) det borde ni göra, annars har ni pansarhud! haha. Jag hade min dunjacka, riktigt varm och skön, jag höll på att frysa ihjäl igår när jag hade min väst :S
Det har verkligen varit fullt hela dagen! Börjar kvart över åtta, slutade faktiskt tidigare, men säg den lycka som varar, jag gick hem, men jag var ändå tvungen att gå ut med Sally. Lekte ialf lite me henne innan, hade inget bättre för mig, men sen var  jag tvungen att gå upp till min lägenhet, för jag glömde jackan, jahapp, ut me Sally, tillbaka, till dagis, hämta Ida, hem till deras lägenet, två timmar senare, hemma i mitt rum. Gissa om jag är trött...?

Nu sitter jag här och kollar på Desperate Housewifes, sorgligt tycker jag.
Jag är verkligen beroende! :) Omg, på torsdag ska jag få tandställning, superskraj, hoppas att jag inte ser allt för hemsk ut, hur skulle man stå ut med det i 1-2 år?

Men nu börjar jag bli lite trött här, ska nog gå och lägga mig.... Imorgon börjar vi klockan åtta på Engelbrekt, måste ta bussen halv! *suck* hur ska jag klara det? :) Men det löser sig.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0