Snö!

Jag vaknade precis, och när jag tittade ut genom fönstret så såg jag att det hade snöat! Och snön låg kvar! Det är inte offta man ser det i storstan.... först var det väldigt grå himmel, men nu har molnen lättat och det är blå himmel! (med lite moln) väderprognosen, med Elin Br. Idag så ska min lillebror gå på Magdagaskar 2 med sin kompis, jag blev fett sur på honom först, för vi skulle gå på den hade vi snackat om, ha ha, men jag kanske går med Boltish istället... :)
Va me Boltish häromdan, de e så härligt, för vi har samma humor, det finna bara tre personer i värden som fattar min humor, det är Boltish, Mickan, och jag ha ha !


idag ska jag köpa nya vinterskor... he he, jag är så smart att jag inte har köpt det än... har bara mina från förra året, som är för små, och så har jag mina höstskor... å nu har det börjat snöa också, hoppas att det ligger kvar några dagar åtminstone!

Det är så typiskt, jag är nu superförkyld! De börja redan i fredags :( gick å la mig tidigt igår för att det skulle bli bättre, men icke! får hoppas att det går över snart!

Men nu ska jag gå, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0