Regn och rusk.

Jag hatar dethär vädret, stör mig så mycket på det! I november ska det inte regna och blåsa, det ska ju vara kallt, och klar luft ( om nån fattar va jag menar ), jag vill ha vinter!! Suktar ju så mycket eftersom att det var snö när vi va i Hullsta!!(landstället) Hoppas verkligen att det blir bättre, fast egentligen behöver jag inte bry mig, eftersom att vi har hyrt en stuga i Hälsingland, ganska nära vårat landställe, men här finns det en skidbacke väldigt nära, så där ska vi fira jul med släkten *skryyyter*, de blir väll mormor och morfar i ett sovrum, mamma å pappa i ett, Susse i ett, och jag Andreas Herman & Matilda i ett :) Fast när Tobbe kommer blir det nog lite omplacering ha ha, han å Tilds vill ju såklart ha ett eget sovrum :S

Idag så var det en alldeles vanlig skoldag, började 8:15, hade lite blandat matte klassråd och rast ha ah, det var lite kaos... ;) sen hade vi språk, vi gick igenom vad vi ska kunna i slutet av 7:an, shit pomfritt (vet att det inte stavas så, men det ser inte ut som att dt rimmar annars ha ha), jag kan typ ingenting, jag kommer inte att bli godkänd !! katastrof! Sen hade vi fysik, vi kollade på film. om jag säger smaklösafalukorvsbitar, svampig potatis och överkokta rotfrukter, vad tänker ni på då? Skolmat! Som ni kanske hör så tyckte jag inte om maten idag...   Sen hade vi svenska, men våran lärare var sjuk idag, så vi hade Fariza, (stödlärare) vi kollade på nån tecknad film om grekisk mytologi... den va lite skum ha ha! SO, sista lektionen, våran lärare pratar hela tiden, sen sa han nåt om en stor kyrka, som hade en liten ingång, så att man var tvungen att böja sig när man går in, altså buga för gud typ. Ja ba: Men då kan man ju gå limbo in! Katinka: Jag ha ha, fett bäst. Jag: Limbo, limbo, limbolimbo. Katinka: Jaaa, och så har man bacon i taket!

Vaaaaaaa? ha ha ha


Ja, ja, men nu ska jag plugga matte så att jag kan kolla på Ugly Betty och Desperate Housewifes med gått samvete!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0