Redan helg? Japp! (ungefär)

Hejsan hejsan!

Idag så började vi klockan 8 på engelbrekt, suuuuck.... Jag ville bara ligga kvar i sängen i hundra miljarder timmer till, men sen kom jag på att imorgon, få fredag, på lördag och på söndag kan jag sova hur länge jag vill! Vi har nämligen studiedag torsdag+fredag! *skryter* Imorgon ska jag gå och köpa julklappar, ha ha jag är ute i väldigt god tid, jag vet redan vad jag ska köpa till alla, utom min kusin... nån som har förslag på vad man ger till sin 15:åriga killkusin...? På fredag vet jag inte vad jag ska göra (sorgligt va?) på kvällen ska min lillebror och jag vara ensamma, om jag inte skriver på några veckor så vet nu att han har dödat mig... nä jag ba skoja, han e jättesnäll, jag ligger nog bara på sjukhus.

På lördag ska jag, mamma, pappa, brorsan, mormor, morfar, min moster, mina två kusiner (Herman å Matilda) och Matildas kille gå på jullunch på vaxholms kastell, vilken flock! Ha ha. Vi ska åka båt ut dit :S he he båt när det är freezing i vattnet... På söndag ska jag kanske kolla på Magdagaskar 2 me Boltish!

Nu ska jag gå och äta, Hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0