Lördag

Idag vaknade jag av att Andreas kom in och väckte mig, men, det var inte hans fel ha ha, det var pappa som sa till honom. Jag och pappa skulle nämligen åka till spånga, för jag ville se hur farfars hus såg ut nu, jag hade bara sett annonsbilderna, och nu är det sålt så...
När jag kom dit så blev jag helt stum, det var som ett helt nytt hus, så annorlunda! Sen skulle jag hem, men pappa skulle stanna så jag fick ta tåget hem, hade aldrig varit på spånga station, så jag var lite skraj för att inte hitta, men, den var inte så stor precis, så det var inga problem! Men mitt tåg var  inställt, så jag fick vänta på den blåsiga perongen i 20  minuter... inte kul. Sen kom mitt tåg, och när jag gått åv tog jag bussen hem, från ändhållplats till ändhållplats. Nu har jag kommigt hem, så nu ska jag äta lunch (köttfärspajen från igår tehe)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0