Jag vill inte!!

Nej, nej, nej!! Jag vill inte ha denhär %¤`"#¤ tandställningen, vill bara ta bort den! Den är bara så obehaglig och gör ont ( mest när jag tuggar ) ush, ush! kan någon spola fram i tiden tills jag tar ut den ? (a)

Bort med negativa tankar, tänk inte på att det gör ont så käns det inte... *jeah sure*
Idag hade vi sovmorgon till 10:20, superskönt! de va med matte, men ändå... lunch, bild! (favvoämne)vi gjorde omslag till våra almanackor, conne tog fram en jättesöt bild på en harpalt!:

sen var jag tvungen att gå tidigare från franskan, och missa hela svenskalektionen, p.g.a., ja ni vet!! när jag var klar åkte jag hem till Boltish, när jag skulle gå hem (halv sju) stannade vi på gamla skolgården, dom hade fått en ny klätterställning, måste ju prövas! Betyg: Någon bryter armen nästa väcka! ha ha sen gick jag hem. Mamma hade varigt omntänksam och gjort soppa och pannkakor, eftersom hon visste att det gör ont att tugga, snällt :) nu sitter jag och kollar på "Himlen kan vänta" med familjen. Det handlar typ om människor som har dödliga sjukdomar :( sorgligt. Men nu ska jag avsluta dethär inlägget.

Ha nu en bra kväll och njut av att inte ha tandvärk!



PS. om ni inte har fattat det så hatar jag metallmackapären i min mun!! (tror ni fatta) DS.

Kommentarer
Postat av: Mickan

<333

2008-11-07 @ 11:26:51
URL: http://miqq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0