Inget att göra...

Jaa... jag sitter här i köket och försöker göra lite  matte, men det går inte så bra. Volym, dl cl ml och liter är inte min grej precis... Så jag ger upp. Nu sitter jag älltså bara i köket och väntar på att det ska bli tid för mig att gå ner till bussen och åka iväg till dansen... så då slänger jag in ett blogginlägg, men känn er inte underskattade! Det  är inte fy skam att skriva i bloggen... he he :) Nä annars då, vad har alla gjort idag? Jag var och hanlade, men pisskonsum hade såklart inte kristyr... får be mamma köpa  det... denhär dagen har bara försvunnigt, jag har lixom inte gjort nånting!! Jag har pluggat lite matte och engelska, varit nere och handlat, tvättat en kofta som jag ska ha på jullunchen imorn, hittat på lite verser till mina julklappar, å lixom bara såsat! Snacka om att vara en riktig tråkmons va? Men jag kommer inte på nåt intressant att skriva heller, stackars er som läser ha ha! Men nu ska jag gå och packa mina danskläder, ses!



26  dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0