God morgon Fredag

God morgon!

Sovigt gott inatt? Det har iallafall jag! =) Jag har precis vaknat och ätit frukaso, och nu sitter och kollar på når gammalt avsnitt av Top modell.... Dom ska typ vara döda å har asläskog sminkning... Idag är det dekorera pepparkakor till julmarknaden och göra läxor som står på listan. Jag ska nog vänta med att komma på verser till julklapparna just nu, eller vad tycker ni? Jag får nästan ångest för att jag köpte allt igår, då har jag ju lixom inget kvar sen... Men jag hittade så många bra saker till alla ! :) ja, ja jag får väll skylla mig själv XD

Nu kom posten! Ska kolla om det avr Frida, det lät ganska tungt... Ha en bra dag! (det är ialf sol idag)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hEEJ! <333

2008-11-28 @ 14:30:45
URL: http://miqq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0