Fredag+Lördag

Hejsan !

Denhär veckan har gått väldigt fort, bara jag som tycker det? När jag tillslut kom hem och kunde sätta mig ner och vila igår, så orkade jag faktiskt inte blogga. Men det var verkligen en dag med fullt schema! Vi började 8:10 med franska, inte den bästa starten på dagen... sen hadee vi lite andra lektioner :p slutade klockan 13:55, då gick jag hem och rastade Sally, sen tog jag bussen till dansen, redan då var jag trött (bara ätit soppa sen ett dygn tillbaka... då blir man trött) jahapp, efter dansen så åkte jag tunnelbana hem med Evvis, eller ja, jag brukar det, vi åker till T-centralen och byter mot ropsten, men idag så skulle hon inte av där,så jag gick av själv. Jag åker aldrig tunnelbana själv, jag åker nästan aldrig, ens me kompisar, hatar att åka... så, jag hittade ju inte, jag irra omkring ett bra tag innan jag fattade, jag skulle bara gått tvärs över! Sen åkte jag hem, sen bussen. Sen kom jag på att det var skoldisco, våran klass hade de för klass 3, 4, 5 så då var jag tvungen att gå dit också...! Det var faktiskt kul när jag väl var där :) På slutet satte jag och Lamers oss och sjöng (skrek) ha ha. När det var slut och alla "gäster" gått därifrån så var de typ, jag, conne, julia, rita gustav, gabriel och knut kvar. Så jag och Rita började agera DJ:s, satte på dom bästa (sämsta) låtarna medans dom andra städade (a) Efter ett tag så kom mamma å hämta mig med cykeln :)

Idag så har det inte hännt så mycket, vaknade av att mamma och pappa städade... (hur orkar dom...?) gick upp, och kom då på att: "jusste, jag har tandställning, jag kan inte äta..." det blev juice och banan... en timme efter skulle vi äta lunch, eeh... :) då åt jag med dom, även fast jag precis ätit.. För sen så skulle vi till Ikea, jag mamma oxh pappa (Andreas är sjuk) Vi köpte lite till mitt rum när vi var där: En ny taklampa, skrivbord, en kudde (a) påslakan & örngott. Så nu har jag börjat rensa ut mina skrivbordslådor och så.

Jag har gjort en lista på min mat de senaste dagarna:

Torsdag: (första dagen med tandställning)
Grönsaksoppa

Fredag:
Potatis och purjolöksoppa
Ärtsoppa

Lördag:
Tomatsoppa
Gulaschsoppa

Varierande, ellerhur? Är det någon som har något förslag på vad jag kan äta? Jag är liiite trött på... SOPPA!!

Men nu ska jag gå och lägga mig, sov gott och njut av att kunna tugga...


Kommentarer
Postat av: constance

haha bra sopp blandning ;)

hm , jag vet inte, vi kan ju lida tillsammans när jag för tandställning på onsdaaggggggg :( <3

2008-11-09 @ 12:15:15
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-09 @ 12:17:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0