Första advent

Sjutton också! Den kunde ju ha kommit idag! När man som mest behöver den, snön alltså! Den kom för nån vecka sen och sen palla den inte mer, den försvann... ha  ha jag har så bra humor...

Idag så hade vi julmarknad för våran skola. Jag satt verkligen hela kvällen igår och gjorde pepparkakor... inte kul! Satt i typ 3 timmar! Det gick bra att sälja, de var lite ostrukturerat bara, man hade olika tider man skulle stå, men alla va där på en gång...

Jag laddar upp några bilder från igår sen. Jag har ju ingen egen dator *suck* och dethär kontot e konstigt, man kan inte ladda upp kort på det, så jag måste fråga mamma om hjälp ha ha!

Första advent va!?! Nu är det  ju snart jul! Vi har börjat julpynta eftersom att vi inte ska vara hemma över jul... det är så mysigt när juldekorationerna kommer på plats! Bakningen hör ju till också, pepparkakor till exempel, är det bara jag som tycker att bakningen e grejen med papparkakorna, det luktar ju så gott, det är roligt och degen är god. Men när dom är klara smakar dom kartong!



Våran vackra adventstake

Men nu har mamma satt på en julskiva, signalen: nu ska hela familjen baka lussebullar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0