Förlåt

Förlåt, hemskt ledsen för dålig updatering! Jag har en ursäkt, ha ha, det är dels för att jag har haft väldigt många läxor, och prov, och så krånglade datan igår, så jag skriver in lite från torsdagen nu :) och från idag såklart :)

Jahapp, i torsdags så började vi klockan 9:30, superskönt! och det var med SO, så då behöver, man bara lyssna.... he he. jaaa, sen hade vi lunch, gulaschgryta, det var faktiskt riktigt gått, inte för att det var gulaschsmak eller så, men, men, vad kan man begära av skolmaten? Sen hade vi bild, ha ha, snarare skrattlektion, vi skulle rita ansikten, mhm, så skulle vi typ börja med att rita ett uppochnervänt ägg, och göra stödlinjer och allt, öronen skulle vara i sqamma höjd som ögonen som var i mitten av huvet och håret skulle börja strax ovanför... Jag och Ellie satt bredvid varann, shit va vi skrattade, dom såg ju inte kloka ut ! Efter skolan så skulle vi sälja amaryllis för att samla in pengar till klasskassan, jag, Ellie och Elsa stog och sålde tillsammans. Det kom fram en superkonstig tant till oss.
Vi: "Hejhej skulle du vilja köpa en amaryllis?"
Tanten: "Jaaaa....
 Vi: "Okej, vit eller röd?"
"Jaaaa....."
"Röd?"
"Jaaaa..."
"Okej, 90 kronor."
"Jaaaa...." *räcker fram en 500-lapp*
"Oj, du har möjligtvis inte en 100-lapp eller så?"
"Neeej....."
"Jaha, då får vi gå in och växla i dendär affären då.."
*Tanten räcker fran 500-lappen till mig* ja ba: mhm, vilket förtroende, så går jag in och växlar den, och hon betalar, har då blommkassen i sin hand, sen när hon ska gå, böjer hon sig ner och tar upp två andra kassar*
"Nejnejnej, du har bara betalat för en blomma!"
*Hon satter ner kassen*
"Jaaaaa...."
"Ja."
*Så gör hon samma sak igen, vi säger till henne igen, och tillslut fattar hon och ger oss mer pengar, men hon var ju typ dement eller något... :S*

Idag:

Idag så började vi med franska, vi skulle redovisa några franska presentationer, men jag hann inte, ha ha! ska göra på tisdag istället! :) sen var det so, ´sen så hade vi, istället för no, så skulle vi göra pepparkakshusmallar, för när det är julmarknad så ska vi ha gjort pepparkakshus. Det var faktiskt ganskr kul :9 Efter det så slutade vi tidigare ;p då gick jag hem och kollade på film :) Sen hade jag dans, jag börjar få en känsla av att A-K försöker mörda oss genom att göra oss utmattade, jag vet inte... :) Efter det så övertygade jag Evvis om att lita på mig, att vi skulle ta buss tsm istället för tunnelbana, ha ha. Sen gick vi till donken och käka lite, sen så kolla vi runt lite, skulle fixa vax till Adrian. När jag skulle följa me henne ner till tunnebanan så träffa jag Jossan och Elsa, dom skulle äta lunch med några kompisar :)
Sen gick jag hem och åt middag å kolla på idol :)

Men nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!


Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos! (:

2008-11-15 @ 22:23:20
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0