Den bara försvann...?

Hejsan svejsan på dejsan ! (ha ha jag kom på den själv ... :)

Den som säger att jag har vilat denhär helgen har verkligen inte observerat :) Om ni har läst tidigare inlägg så vet ni att jag var på Ikea hela dagen igår (nästan), åkte klockan 14 & kom hem 19... Idag så har jag skruvar ihop mitt skrivbord och hurtsen (med alla lådor) själv! ha ha jag är fett stolt över mig själv, så nu har jag ett stort och vitt skrivbord ;) superhärligt! Det har tagit mig i princip hela dagen, för jag hr också rensat ur mitt förra skrivbord och så.... Jag hittade min gamla mobil, som bara stängde av sig själv och inte gick att sätta på igenn ? (den var INTE urladdad) jag roade mig lite, och bröt den mitt itu ha ha :), de va en seg jävel...


Helgen har bara försvunnigt ju! Var tog den vägen...? Jag har ju inte fått vila något!! Orättvist...Imorrn är det skola igen, nej,nej... Jag kommer att behöva hoppa över lunchen, kul... tar med mig en banan ha ha. Men idag var mamma så snäll och gjorde hemgjorde potatisbullar, mums :p för gissa om jag är trött på soppa...?  Men jag har  kommigt på värsta idén, jag gjorde smoothie imorse, då kan man ju ploppa i vad man vill XD imorse tog jag vaniljyoghurt med banan i :) imorgon kanske jag tar äpple, vem vet tehe... man blir ju mätt iallafall.

Men nu måste jag gå, för jag ska dusa och göra matteläxan ! Sen ska jag gå och lägga mig i mitt välstädade rum, som jag för en gångs skull är nöjd med!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0