Tisda kväll

Idag så hade vi gympa, å sen dendär långa rasten :) sen hade vi franska, fick reda på att vi skulle ha ett ganska stort prov på tisdag :S typ 3 kapitell... sen hade vi... svenska, vi läste typ hela lektionen... :p Sen hade vi biologi, vi va ute och kollade på växter ha ha, jag kunde inte kastanjeträd dårå, de visar ju hur intresserad man e hehe.... sen hade vi en timmes rast, gick å köpte glass me elsa å elli, sen hade vi engelska i en halvtimme.,. sen slutade vi klockan 16:00. de är ganska sent tkr jag... sen gick jag och mötte mamma vid hennes jobb :) sen gick jag hem och gjorde lite läxor och gick in på datan... sen ringde jag till min farfar :) åt middag, som inte blev färdig i tid, mamma hade glömt att jag vill kolla på Gossip Girl ;) men nu ere Desperate Housewifes ( favvoproggram=) ) så jag måste gå ;p

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0