Trötter

Hejsan!
Nu är jag hemma hos bästavän Mickan, vi sov till klockan 11 bara, så vi är uppe och skuttar nu haha. Det är lite konstigt att vi inte sov längre idag, vi var nämligen uppe ganska länge igår, först kollade vi på John Tucker must die, så bra, vi höll på att skratta ihjäl oss! Sen kolla vi på mamma mia. Då var vi ganska trötta, klockan hade blivit 01:00 sen, när den va klar, spela vi mariokart på wii, så jävla kull, vi orkade knappt hålla ögonen öppna, vi spelade ändå till 03:30 ha ha! (Mickan, jag äger dig, Nej! blumphfa... :) Sluta göra konstiga ljud! Nej! blumphfa blumphfa!) Ja, så jag är lite trött... Nu har jag skickat lite låtar till min mobil (hade bara två förut) och vi ska borsta tänderna, jag är så duktig, men nu ska jag nog gå och kolla när Amanda å Rebecca spelar guitar hero,  har ingen aaning om hur man spelar :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0