Vanlig måndag..

Idag har dagen varit så trååkig. Vi började klockan åtta! Klockan åtta! Med matte! På en måndag!
Det borde ge livstid ha ha. Ja skulle vi haft So, men vi skulle typ på nån teater om mobbing, så vi missade den, och gympan, det var ju väääldigt synd *host* Sen hade vi lunchrast i en och en halv timme, då vi egentligen skulle haft gympa! Då gick jag hem och åt. Sen vare engelska, vi hade prov, skulle skriva en uppsats på 200-250 ord, det var mycket mindre än de värkade! Jag skrev 254 ord, hoppas hon godkänner det ha ha.
På väg hem köpte jag en Brämhults smoothie, dom är så  goda! Det är bara frukt i, finns jättemånga olika, min favorit är Jordgub-Persika!



Någon som har sett julkalendern idag då? Jag kollade på svt.se för en stund sen... Jag vet inte om jag ska fortsätta, tycker inte att den var så fantastiskt bra. Jag ville iallafall ge den en chans, det är ju tradition!

Jaa före middan så bakade jag å min älskade brorsa pepparkakor. Jag gjorde två stora hjärtan och en gris.. Resten åt jag upp ha ha ! När dom är klara tycker jag att dom smakar kartong! Degen är åtminstone god! Dom blev väldigt fina! Sen åt vi... jaa, jag kolla på julkalendern, å nu sitter jag och kollar på 2 ½ men.

Menmen, dehär va ju kul! Jag såg just Willy's reklam, när alla spiller ut mjölk, en som jag känner e me där! skitsöt ju <3 ha ha.

Sov gott! Glöm inte: 23 dagar kvar till Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0