Tisdag

Mördardag. Vi börjar 8:15 och har typ samanlagt åtta lektioner ha ha. Mördardag.

Nu sitter jag här och tittar på DHW efter en. Mördardag. Typ det inehållsrikaste avsnitter. Jahapp, Dave är en psykiskt störd brottsling... Jahapp, Porter ska, rent tekriskt sett, bli pappa...

Men nu börjar det igenn uppdaterar senare!

Hejsan hejsan igen! Nu är det slut! Sista avsnittet för sesongen...  nån mer än jag som inte kan vänta? Mhhhm, nu fick man ju veta oxå att Porter ska lämna stan med vad hon nu hette... Hans kompis mamma...? Skumt eller vad? he he.


Jaa, men nu ska jag gå och lägga mig, läser Harry Potter och dödsrelikerna, he he (för sjätte gången)  Gognatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0