Tisdag

Trodde att dagen skulle bli lång idag, men jag misstog mig!
Jag vaknade klockan 5:17 och kunde inte somna om, ingen aning om varför, men jag låg och vilade iallafall... Sen åt jag fukost (macka + te) och pallrade mig iväg till skolan. Började med klassråd, så det var ganska lungt. Sen vare luciarepetition, franska, No, Svenska, men idag hade vi Sören för våran svenskalärare var och såg samma teater som vi såg igår med sin klass. Vi fick skriva en sammanfattning om teatern och se på film. Jag kom på en grej, en av karaktärerna hette "Torgny" och jag kom på att Torgny låter som ett diskborstemärke ha ha! "Torgny, tar bort dina fläckar på fläcken!" ni fattar..   Sen skulle vi haft So, men Soläran' var också men på teatern, sååååå *trumvirvel* vi slutade tidigare! Sen gick jag och Rita hem till mig och gjorde typ inget ha ha.

Men nu måste jag gå och plugga, har fysikprov imorn... :S hjälp mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0