hhhhm....?

jag har kollat lite på arkiv, och det visar sig att jag bara har skrivit 114 inlägg (115 om man räknar med dethär) det tycker jag verkar lite konstigt, för jag brukar skriva minst ett om dan... men för nån månad sen så skrev jag inte på typ 3 veckor så det kanske jämnar ut sig haha!

Nåja, jag har hållt i ganska länge iallafall, ända sen i maj, några som börjar blogga slutar ju efter nån vecka, fattar inte varför... lata? ha ha neee, vissa kanske tycker att det är roligare att läsa än att skriva, personligen tycker jag mer om att skriva, men läsa är ockå kul!


dethär är mitt tredje inlägg på¨en halvtimme he he.... Jag har fixat lite på min sida också... (lite) jag har lagt till en klocka bytt bild och lagt till en ny kategori (tips och trix om ditt och datt) men det är detaljerna som räknas! men jag ska kanske pröva en ny bakgrund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0