Hemma

Hej igen!

Nu är jag som sagt hemma, åkte från mickan klockan 15, sen så kom jag hem och fann een glad överraskning i mitt rum! Jag hade fått en julklapp från dom som jag rastar sally åt, riktigt snällt, fick också pengar från några gånger som de missat hehe...  "Julklappen" var tre parfymer från Victoria's Secret + att asken som de låg i var superfin! (kanske lägger in en bild sen, men USB-sladden är inte min bästavän...) Efter så packade jag till Järvsö, dit vi ska åka på måndag, skidor ny vet, snö över jul *skryter* Sen körde jag storstädning i mitt rum, jag menar verkligen STOR storstädning! Vi snackar rensa ut skrivbordet, skåpen, bokhyllen, garderoben, sortera och damsuga, moppa, damma, putsa, fattar ni? :)    Nu har jag ätit middag och sitter nu med alla TheSims-spel, har instalerat ett, och fler blir det, det är inte min egen dator utan TheSims, det var säkert ett år sen jag körde ha ha¨!

Men nu ere nåt på gång här, hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0