Fredag morgon

Hejhej!

Igår efter skolan så gick mamma och jag på stan lite, det var supermysigt :) Igår var det sista dagen med vanliga lektioner 2008!
Dethär är första gången jag skriver ett blogginlägg på en vardagsmorgon, vet ni varför? Jo, igår kväll när mamma och jag varit på stan och kommit hem, så ringde de på dörrn, Andreas å jag ba, jahaaaa? Vem kan de va.... mamma å pappa ba kolla lite finurligt på varann, sen när vi öppnade så va de nån leverans. Och gissa vad? *tumvirvel* det Jag sitter nu och skriver vid min aldeles egna nya fina dator! Döpte den till "ögonstenen" när de kom upp en ruta (vad heter din dator) Gissa om jag är glad!

Idag äre avslutning! Jippie! Ska bli så skönt med lov asså! Jul! :) Efter avslutningen så ska jag hem till bästavän Mickan <3 åker till slussen och tar sen nån av nackabussarna, vet bara inte vilken :S menmen, kan ju alltid fråga, tur att man inte är blyg! En sak som är konstig tycker jag, våran avslutning börjar 13:00 och slutar alltså ungefär 13:30, vi börjar i klassrummen 10:00, men mickans avslutning slutar klockan 9:00!! Visst, sovmorgon i all ära, men jag hade hellre fått jullov tidigare tror jag...

Men nu ska jag gå och äta frulle, och fixa lite bakgrunder på min data hehe... ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0