Fakta om mig.

Okej, nu är det så att jag har sett dethär testet på några andra bloggar och jag tänkte göra det jag med, för att skringra tankarna liksom:

VEM ÄR DU:
Namn:
Elin
Tilltalsnamn: Mitt namn är så kort att alla säger Elin, det är väldigt tråkigt egentligen... Försök att komma på ett smeknamn åt mig så får ni se hur enkelt det är!
Födelsedag: 22 februari
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg: Brunett
Längd: Väääldigt väldigt kort, 155 cm he he ...
Högerhänt/Vänsterhänt: Vänster
Värsta vanan: Oj, he he jag har någ ganske många, men en som jag själv stör mig på men inte kan undvika är att jag sover bort hela helgerna...
Stjärntecken: Fisk
Skostorlek: Det bror på vad det är för skor, men typ 37, 38, till och med 39 i vissa! :O he he
Är dina föräldrar skilda: Nejnej, mina föräldrar är fortfarande in love <3 :)
Skor idag: Har inte varit ute än he he, men antagligen läderstövlarna.
Det första du tänkte när du vaknade idag: Fan, mobilen.
När går du och lägger dig: Olika, på skoldagar halv elva, igår gick jag och la mig 22:00, ibland framåt tolv....
Bästa minnen: Okej, jag har många. Men de bästa är med Mickan!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du pratade i telefon med:
Just nu har jag ingen, men innan så var det nog mamma.
Msn:ade med: Jag är aldrig inne på msn längre...
Kramade: Evvis, och juste imorse kramade jag ju mamma å pappa såklart tihi (a)
Du skällde på: Andreas... stackarn...
Du fick sms av: Ellie

FAVORITER:
Färg:
Beige, ljusblå.
Mat: Vet inte, gillar mkt.
Grönsak: Paprika
Frukt: Persika
Bär: Jordgubbar!
Djur: Hund
Glass: Ischoklad (det är vanilj+choklad)
Godis: Ojoj, det är nog chokladfudge <3
Tuggummi: Får inte tugga tuggummi p.g.a tandställningen men annars är det mint...
Helgdag: Julafton såklart!
Årstid: Sommar och vinter, de är bra på olika sätt...
Radiostation: The voice
Film: Mamma mia

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Vet inte... arkitekt kanske?
Hur vill du dö: När jag ligger och sover i min säng, alltså: icke lidandes! (såklart, vem vill lida?)
Vem av dina vänner är du mest lik: Jag är inte lik nån! I'm different! Fast jag och Boltish har samma tankar...
Hur länge tror du att du kommer leva: Länge!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Inte på riktigt, nej, tyvärr
Rymt hemifrån: Nope, så illa har jag aldrig haft det hemma!
Skolkat: Nej, jag är en fin flicka! ha ha
Sovit utomhus: Absolut!
Gråtit i skolan: Jepp...
Spytt i skolan: Haha ja, när jag gick i 2:an fy sjutton, det var inte kul....
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt: Näe, inte nåt jag kommer på nu ialf, att vara taskig är inte min grej :)
Varit på scen: Näe, typ scenskräck ha ha
Retats: Vem har inte retats?
Blivit nedslagen: Näe

DU:
Sjunger bra:
Kan verkligen inte avgöra det själv ju haha
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, offtast
Gillar åskan: Nej ush, jag är rädd för åskan!
Spelar något instrument: Nej, men jag ville spela piano när jag var liten.
Dansar i regn: Nej...

This or that:
Pepsi / Coca cola
Mc Donalds / Burger king
Choklad / Vanilj
Jordgubbar / Blåbär
Kött / Veg
Tv / Film
Addidas / Nike
Kinamat / Mexikanskt   inget av dom, däremot gillar däremot grekiskt
MTV / VH1
Blind / Döv

KAN DU:
Gå ner i split:
Inte på långa vägar.
Skriva med båda händerna: Näee, eller asså jag KAN skriva med höger, med det går väldigt långsamt...
Vissla: Nej, det kan man inte direkt påstå...
Blåsa en tuggummi bubbla: Japp
Ha dina ögon i kors: Ja, men jag har slutat eftersom att min mamma skrämde i mig att ögonen kan fastna ha ha !
Nudda näsan med tungan: Nej, ha ha
Dansa: Ja, jag går på dans!

SENAST DU:
Skrattade:
Igår innan mobilen blev stulen kanske... minns inte riktigt
Filmen du såg: mamma mia
Drog ett skämt: Vet inte...
Sjöng: Idag i dushen ha ha

RANDOM:
Hur många kuddar sover du med:
3 ha ha ! (4 om man räknar med en som dom andra 3 ligger på ha ha )
Dricker du mjölk: Näe, mjälk är äckligt!
Personen du hatar mest: Jag hatar inte nån, jag ogillar!
Hur många singnaler innan du svarar: 3 kanske... brukar inte räkna.
Är du ett hälsofreak: ... näe inte direkt!
Vad är det värsta vädret: Regn...
Lekte du med barbie som liten: Självklart! Jag hade den största samlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0