4:e advent

Omg vad fort det har gått! Redan 4:e advent. Om tre dagar är det julafton liksom! Igår så fick jag som jag sa en julklapp, det får en att längta ännu mer! ha ha, jag har också försökt ladda upp en bild från min mobil, men som sagt, USB-sladden och jag är inte bästa vänner.... Det har alltså inte fungerat, fattar nada he he...

Idag så har jag varit ute på en promenad med familjen, vi åt lunch på sjöhistoriska muséet. Mysigt :) Så härligt med sol! Man hade ju nnästen glömt hur det var! Så längesen.... Snart blir det nog adventsfika, lussebullar och glögg, fast jag gör varm saft me russin i till mig och Andreas eftersom det bara finns vinglögg hemma just nu.... och ja, varm saft ÄR gott!

Jag är nog väldigt seg, men jag har märkt nu att min design är helt puckad, heathern är halv, klockan sitter på texten, och den går fel... problemet är bara att jag inte vet vilka koderna är, så jag vet inte vad jag ska ta bort, menmen, ni kan väll leva me de va?

Men nu ska jag leka arkitekt, har en Sims-period!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0