3:e advent

Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Idag har jag typ inte gjort nånting :) sov till halv ett, då mamma kom inte till mig och sa att dom skulle åka nu. huh? var? andreas har tydligen fotbollsmatch... så jag vat ensam hemma. sen pallra jag mig upp och åt frukost, sen gick jag och ja mig igenn ha ha XD sen kom jag på att fältöversten stänger klockan 16, så jag gick upp och gjorde mig iordning, sen köpte jag dom sista julklapparna, jag är riktigt nöjs med mig själv faktiskt!

Imorgon är det skola igen... ushushush, jag vill inte, måste plugga snart vet jag ju, för vi har matteprov imorn, bråk, jag hatar bråk. (och krig ha ha ) ...första lektionen.... hääärligt...

Men nu ska jag gå och göra lite nytta tror jag ! :)

10 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0