första skoldan :)

idag så vare den 1:a riktiga skoldan, vi hade upprop i torsdags, men sen va vi lediga på fredan :) ialf, idag så hade vi först lite genomgångar å så, typ regler.... sen fick vi skriva på en lapp va vi ville ha för slöjd (alla tjejer tog typ syslöjd=D) sen prata vi lite om gotland (klassresa) vi åt lunch, sen hade vi gympa på GIH, vi har fått en ny lärare, å eh... asså han verkar ju snäll, men ack så hård ha ha! vi hade styrketräning å bara det säger ju mkt ;) vi fick typ springa å göra övningar runt Östermalms IP, sen massa övningar me typ armhävningar å så :S ha ha.    sen så hade vi engelska, så vi skulle först tbx till GIH å byta om å sen till bussen å åka tbx till skolan :(  när engelskan va slut sågick jag hem, och ringde till min kompis, vi prata i typ en timme <3 hon prata lite konstigt, men hon åt typ mellis, fil, själv är jag Oboy-beroende så jag drack en kopp :)

Igårkväll så dampa min mobil, först stängde den av sig sjelv, å sen på, av, på, av, på, deva nästan läskigt, å den höll på hela jävla natten, så i morse fick jag ta ut batteriet och sätta simkortet i min gamla mobil, den är bah sååååå het (not) så jag ska få en ny mobil XD de e i och för sig bra, men alla mina bilder å telefonnummer å allt annat e bah borta :'( ...

å nu sitter jag å skriver dehär :)





min drog :)



min oerhört vackra mobil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0