En vanlig dag :)

Idag så har jag hafft en helt vanlig dag, det har inte hännt så mkt. Jag vaknade ungefär klockan 11, men jag orka inte gå upp, så jag låg kvar en liten stund å lyssna på musik, sen gick jag ut till köket typ 12, å pappa bah: jag ska äta lunch snart bah så du vet.  Andreas (lillebror) och mamma hade åkt iväg för andreas skulle spela fotbollsmatch, så jag har inte sett dem på hela dan :(  så jag åt Brunch me pappa, sen så städade jag lite i mitt rum (A) sen gick pappa å jag en promenad till rosendals trädgårdar, å plocka lite blommor :)  sen satte jag upp nåra krokar i mitt rum (att ha väskor på) sen kom min moster <3 ha ha Matilda (kusin) skulle ha tjejmiddag, så hon fick inte va hemma :) stackarn <3 jaaa, sen åt vi middag å nu sitter jag här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0